S
Header
            روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است            
کد خبر : 64151
تاکید نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر بر تسریع امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت

 کمک به مردم لبنان وظیفه‌ای انسانی است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به لبنان در جریان روند فعالیت‌های امدادی_درمانی جمعیت هلال احمر به حادثه‌دیدگان بیروت قرار گرفت‌.
دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 03:30
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
 کمک به مردم لبنان وظیفه‌ای انسانی است نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به لبنان در جریان روند فعالیت‌های امدادی_درمانی جمعیت هلال احمر به حادثه‌دیدگان بیروت قرار گرفت‌. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/08/202008105146119627_Thum.jpg  کمک,به,مردم,لبنان,وظیفه‌ای,انسانی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در این ارتباط‌ تلفنی، گزارش وضعیت و عملکرد جمعیت هلال‌احمر و اقدامات انجام‌شده را دریافت و توصیه‌های لازم را بیان نمود و بر تسریع روند امدادرسانی به حادثه دیدگان لبنانی تاکید کرد‌.
نماینده رهبر معظم انقلاب با بیان این که امیدواریم بتوان با حضور میدانی هلال احمر ایران در لبنان اندکی از درد و آلام مردم رنج دیده این کشور کاست، افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار محرومین و نیازمندان جامعه بوده است و این مهم را وظیفه خود می‌داند‌.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، خدمت رسانی به مردم حادثه‌ دیده‌ را در این شرایط، بسیار مهم و دارای ارزش‌معنوی دانست و خواستار بسیج تمامی امکانات و توانمندی‌های هلال احمر در این جهت شد.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته جمعیت هلال احمر به ارتباط قوی میان دو ملت ایران و لبنان نیز اشاره و افزود: ملت ایران همواره در کنار مردم لبنان بوده است و این همراهی را می‌توان در مقابله با دشمن مشترک یعنی رژیم اشغالگر قدس مشاهده کرد‌.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر این فعالیت خیرخواهانه را دیپلماسی بشردوستانه توصیف کرد و تاکید کرد:   خدمت نوع دوستانه به آسیب‌دیدگان در حوادث، بلایا و قربانیان جنگ از اهداف و وظایف نهضت بین‌المللی صلیب‌سرخ است که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این‌ حادثه تلخ به این وظیفه اخلاقی و انسانی خود عمل کرده است‌، همان‌طور که سایر ملت‌ها در بحران‌ها و وقایع تلخ یاری‌گر ملت ما بوده‌اند‌.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پایان گفت‌وگوی تلفنی خود با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد که ملت لبنان از این حادثه تلخ‌ نیز به مانند‌ حوادث سخت گذشته، سربلند عبور خواهند کرد.
دکتر فرید مرادیان، معاون بهداشت و درمان هلال احمر و سرپرست تیم اعزامی جمعیت به لبنان نیز در این گفت و گوی تلفنی به ارائه گزارشی از ارائه خدمات هلال احمر و همچنین فعالیت‌ بیمارستان صحرایی ایران در بیروت پرداخت‌.

بنا به گفته‌های وی این فعالیت‌ها تحت‌نظر و هماهنگ با نهادهای مربوط در کشور و همچنین کمیته بین المللی صلیب سرخ بوده است‌.

مرادیان همچنین تاکید کرد : شرایط به طور مکرر ارزیابی و در صورت نیاز، جمعیت هلال احمر آمادگی لازم جهت ارتقاء خدمات را دارا است‌.

8/10/2020 3:30:53 AM
آخرین اخبار